Dpf Egr AdBlue
Išprogramavimas Gamyklinių Parametrų Atstatymas

Dpf AdBlue Egr išprogramavimas
Reikalingas dpf filtro, Egr vožtuvo ar AdBlue išprogramavimas?
Turime geriausius pasaulyje sprendimus tinkančius net autosportui
Nenaudojame pigių Lietuvos turgaus rinkai tinkančių koreguotų ECU algoritmų
Dpf išprogramavimas – tik su tam tikromis automobilio eksploatavimo sąlygomis
Egr išprogramavimas – tik su dūmingumo testo panaudojimu
AdBlue išprogramavimas – tik su Off Road sąlygomis


Norite profesionalaus ECU algoritmo koregavimo? Galime pasiūlyti tokius sprendimus, kuriuos naudojame sportui ruošiamiems automobiliams

Nenorite laukti mėnesio eilės? Tuomet skambinkite dabar arba pristatykite savo automobilį rytoj ar net šiandien

Visada siūlome tik tokius sprendimus, kurie būtų ilgalaikiai ir tinkantys būtent jūsų individualiu atveju
Jūsų klausimai, kuriuos visada užduodate:
Į visus juos atsakome po atliktos diagnostikos gyvai.
Arba kartais trumpai ir telefonu

1. Klausimas apie pašalinimo procesą:
- Kaip vyksta DPF/EGR/AdBlue išprogramavimas?
- Ar būtina fiziškai pašalinti filtrą/vožtuvą, ar užtenka tik programiškai išjungti?
- Ar reikia atlikti papildomus mechaninius darbus (pvz., pašalinti DPF, užblokuoti EGR)?
- Kiek laiko trunka išprogramavimas?
2. Klausimas apie pasekmes:
- Ar automobilis praeis techninę apžiūrą po DPF/EGR/AdBlue pašalinimo?
- Ar padidės kuro sąnaudos arba sumažės galia?
- Ar bus dūmingumas po DPF pašalinimo?
- Kaip tai paveiks variklio ilgaamžiškumą?
- Ar AdBlue pašalinimas turės įtakos variklio darbui žiemą?
Į visus klausimus galime atsakyti taip – kaip yra iš tikrųjų. Tiesiai šviesiai…
3. Klausimas apie legalumą ir garantiją:
- Ar legali DPF/EGR/AdBlue sistemų išprogramavimas?
- Ar galima atstatyti gamyklinius nustatymus, jei prireiktų?
- Ar gamintojas aptiks, kad sistemos buvo pašalintos per diagnostiką?
- Ar galima atlikti išprogramavimą automobiliui, kuris vis dar turi garantiją?
4. Klausimas apie kainą ir alternatyvas:
- Kiek kainuoja DPF/EGR/AdBlue išprogramavimas?
- Ar yra pigesnių alternatyvų, pvz., valymas arba remontas?
- Ar verta išprogramuoti, ar geriau bandyti taisyti?
- Kokie yra ilgalaikiai kaštai po sistemos pašalinimo?
Dauguma vairuotojų svarsto išprogramavimą dėl dažnų problemų su šiomis sistemomis, tačiau ne visi žino apie galimas pasekmes, jei stengiamasi šias sistemas išlaikyti automobilyje, naudojant pigiausius sprendimus…
Skambinkite
Kasdien iki 22:00 h


Turi gedimą?
Pasirink – kokioje vietoje (žemiau) :
Kokia nauda iš
programavimo darbų?
DPF (suodžių filtro) išprogramavimo privalumai:
✅ Nėra užsikimšimo problemų – senesni DPF filtrai dažnai užsikemša, ypač jei automobilis važinėja trumpais atstumais.
✅ Mažiau galios praradimo – kai DPF užsikimšęs, variklis gali dirbti su sumažinta galia, o pašalinus jį, automobilis traukia geriau.
✅ Mažiau išlaidų remontui – naujas DPF filtras gali kainuoti nuo kelių šimtų iki kelių tūkstančių eurų.
✅ Geriau variklio ilgaamžiškumui – sumažėja tikimybė, kad dėl padidėjusio išmetamųjų dujų slėgio kentės turbina ar kitos variklio dalys.
✅ Nereikia atlikti DPF regeneracijos – išvengiama papildomų kuro sąnaudų ir alyvos praskiedimo regeneracijos metu.
🔥 EGR (išmetamųjų dujų recirkuliacijos) išprogramavimo privalumai:
✅ Variklis veikia švariau – EGR sistema grąžina išmetamąsias dujas atgal į variklį, todėl kaupiasi suodžiai ir anglys. Ją išjungus, įsiurbimo kolektorius ir vožtuvai ilgiau išlieka švarūs.
✅ Didesnė galia ir geresnis atsakas į akseleratorių – mažiau išmetamųjų dujų grįžta atgal į variklį, todėl jis gauna daugiau deguonies.
✅ Mažiau problemų su EGR gedimais – EGR vožtuvai dažnai užsikemša suodžiais, o jų remontas gali būti brangus.
✅ Mažesnė alyvos tarša – mažiau suodžių patenka į variklį, todėl alyva išlieka švaresnė ir mažiau susidėvi variklio komponentai.
💧 AdBlue sistemos išprogramavimo privalumai:
✅ Nebereikia pildyti AdBlue skysčio – priklausomai nuo automobilio, AdBlue papildymas gali kainuoti nemažai, ypač didesniuose automobiliuose ar sunkvežimiuose.
✅ Išvengiama AdBlue sistemos gedimų – purkštukai, siurbliai ir sensoriai dažnai sugenda, o remontas brangus.
✅ Nebėra AdBlue susijusių variklio apribojimų – jei AdBlue sistema sugenda arba skystis baigiasi, kai kurie automobiliai gali neleisti užvesti variklio arba riboti galią.
✅ Tinka sunkvežimiams ir komerciniams automobiliams – verslui tai gali reikšti mažiau prastovų ir išlaidų AdBlue priežiūrai.
Kada išprogramavimas yra naudingas?
✅ Jei automobilis dažnai važinėja mieste ir trumpais atstumais – mažiau šansų, kad DPF užsikimš.
✅ Jei atsibodo dažni gedimai – EGR ir AdBlue gedimai gali būti nuolatinė problema, ypač senesniuose dyzeliniuose automobiliuose.
✅ Jei automobilis nebeturi garantijos – gamintojai gali atsisakyti garantijos po tokių modifikacijų.
✅ Jei techninė apžiūra šalyje nėra problema – kai kuriose šalyse gali būti griežtesni patikrinimai, todėl reikia įvertinti pasekmes.
